Wednesday, May 16, 2007

Kuveja / Photos

Kuten jo totesin, vieraalla koneella on tuskaista puuhailla. Niinkin yksinkertaiseen hommaan kuin kuvien siirtämiseen kamerasta ja pienentämiseen sain tänä aamuna tuhlattua useamman tunnin. Mulla on molemmat digikamerat ja kännykkä mukana. Ison Canonin kuvien julkaisua pitää odottaa siihen asti, että saan niitä kotona käytyä läpi. Tässä kuitenkin muutamia otoksia reissulta tähän asti...

I hate working on someone else's computer, especially this one. It doesn't seem to have anything installed in it so I'm wasting lots of time. It took a couple of hours to copy a few photos to the computer and resize them. I have both digital cameras with me but I will wait till I get home before I do anything with the photos I've taken with my Canon. ...but here are a few shots I've taken so far.


Kuva koneesta jossain Albertan yläpuolella / Somewhere over Alberta

Railakasta vapun viettoa koleassa säässä /
May Day celebrations in a chilly weather



Marika ja Milja kävelyllä /Marika and Milja on a stroll


Marika, Aapo ja Oliver Förillä /
Marika, Aapo and Oliver crossing the river in Turku

No comments: