Ajattelin aikani kuluksi aloittaa uuden projektin nyt kun Jari on Suomessa. ...eli tarkoituksena on julkaista kuva per päivä. Käytännössähän tämä tarkoittaa sitä, että yritän ainakin kerran viikossa julkaista kuvaryppään. En kyllä lupaa yhtään kuinka kauan tämä projekti jatkuu, katsellaan. Projekti löytyy täältä.
Laitan tähän nyt vielä muutaman kuvan viime viikoilta kun niitä lupasin.
* * *
I decided to start a new project to keep me more occupied when Jari is in Finland. I plan on uploading a photo every day, meaning in practical sense that I will try to upload photos at least once a week to cover that week. I am not making any promises how long this project will go on, we'll see. You can find the set here.
I promised to add some photos here, so here are a few from the last couple of weeks.
Meritähti jäänyt kuiville laskuveden aikaan Aquabus-laiturilla /
Stranded starfish on low tide, pic taken at the Aquabus dock
Kuka ilmastonmuutoksesta välittäisi, tässä mukava pick up kaupunkikäyttöön /
Heck with global warming, here's a nimble pick up for city traffic
Hiihtelen tapani mukaan Jarin perässä, tällä kertaa loskassa autoshowsta kotiin /
I am running behind Jari as usual, the wet snow afternoon of our Auto Show visit
Minä ja aasialaiset ihailemassa kirsikkapuita Burrardin skytrain-asemalla /
Me and a couple of Asians admiring the cherry blossoms at Burrard Skytrain station
Ehkä viimeinen kuva mun suosikkijulkistaideteoksesta Vankussa /
Probably my last pic of my favourite public art installation in Vancouver
Vuoden eka piknik, poikien kanssa Sunset Beachilla /
The first picnic of the year with the boys on Sunset Beach
Laitan tähän nyt vielä muutaman kuvan viime viikoilta kun niitä lupasin.
* * *
I decided to start a new project to keep me more occupied when Jari is in Finland. I plan on uploading a photo every day, meaning in practical sense that I will try to upload photos at least once a week to cover that week. I am not making any promises how long this project will go on, we'll see. You can find the set here.
I promised to add some photos here, so here are a few from the last couple of weeks.
Meritähti jäänyt kuiville laskuveden aikaan Aquabus-laiturilla /Stranded starfish on low tide, pic taken at the Aquabus dock
Kuka ilmastonmuutoksesta välittäisi, tässä mukava pick up kaupunkikäyttöön /Heck with global warming, here's a nimble pick up for city traffic
Hiihtelen tapani mukaan Jarin perässä, tällä kertaa loskassa autoshowsta kotiin /I am running behind Jari as usual, the wet snow afternoon of our Auto Show visit
Minä ja aasialaiset ihailemassa kirsikkapuita Burrardin skytrain-asemalla /Me and a couple of Asians admiring the cherry blossoms at Burrard Skytrain station
Ehkä viimeinen kuva mun suosikkijulkistaideteoksesta Vankussa /Probably my last pic of my favourite public art installation in Vancouver
Vuoden eka piknik, poikien kanssa Sunset Beachilla /The first picnic of the year with the boys on Sunset Beach
No comments:
Post a Comment